Bellini's - Reisverslag uit Red Deer, Canada van Jessie Laurijsse - WaarBenJij.nu Bellini's - Reisverslag uit Red Deer, Canada van Jessie Laurijsse - WaarBenJij.nu

Bellini's

Blijf op de hoogte en volg Jessie

19 September 2016 | Canada, Red Deer

Hee hier weer een berichtje van mij,

Op zaterdag heb ik de nodige klusjes gedaan en de old heifers gevoerd. Even wennen aan het uitrijden maar het voer is aan de juiste kant gelegd ;). De melkkoeien zou ik ook doen, maar Keith was me al voor (geeft niet natuurlijk). Daarna koffiepauze en de koeien opgesloten in de wachtruimte voor het melken + kalfjes melk gegeven. Zaterdag avond toch nog besloten om uit te gaan in Red Deer, en ik was de bob. Ik vind het niet erg want vind het super gaaf om in de pick up te rijden. Eerst heb ik Thom opgepikt, erachter gekomen dat Thom zeer vlakbij mij woont, maar 5 minuutjes rijden. Daarna Sjoerd, Nelis en Evelien opgehaald. Evelien is ook een stagiaire, zij heeft hier in de zomervakantie stage gelopen. Ook bij Nelis, Sjoerd en Evelien wat gedronken en toen best laat vertrokken naar Red Deer (Canadian style dat doen ze hier allemaal, wat hangen). In Bellini's was de muziek wel wat 'hipper' dan in Billy bobs maar toch nog de avond afgesloten in de saloon Billy bobs.

Vandaag een rustig dagje gehad, eerst uitgeslapen want ik was pas rond 4 uur/half 5 terug. Even geskypt met ons moeder en daarna middageten. Na het eten even verhuisd van slaapkamer, want Kees en Annie krijgen van de week logé's. De kalveren nog even gevoerd en nog wat andere klusjes gedaan zoals het vuur bijhouden, want er moet wat resten hout opgeruimd worden van de nieuwbouw. Nu is het weer avond. Ik ben van plan om niet te laat naar bed te gaan.

xxx

  • 19 September 2016 - 11:13

    Petra:

    Mooie foto's hoor jes. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessie

Actief sinds 30 Juli 2016
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 10516

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2016 - 21 Oktober 2016

Stage in Canada

Landen bezocht: