Aangekomen in Canada! - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Jessie Laurijsse - WaarBenJij.nu Aangekomen in Canada! - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Jessie Laurijsse - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Canada!

Blijf op de hoogte en volg Jessie

10 Augustus 2016 | Canada, Lacombe

Vandaag de dag dat ik naar Canada vertrek voor stage, spannend! Eerst de kalfjes thuis nog gevoerd en drinken gegeven samen met ons ma, daarna al ietsje verlaat om half 11 naar Schiphol vertrokken. Ik vloog met Nienke en Pieterjan, dit was fijn om met meerdere toch dat eindje te reizen. Het was een lange zit van 9 uur van Amsterdam naar Edmonton, op een gegeven moment weet je niet meer hoe je moet zitten en zit je toch al snel vol van al dat eten aan boord. Van het inchecken tot aan de bezoek bij de immigration office is helemaal goed verlopen. We waren ook mooi optijd geland om 15.30 Canadese tijd (11.30) Nederlandse tijd. Nienke en Pieterjan zijn verder hun trip gaan maken nadat ik was opgehaald door Jelle. Jelle is een medewerker op mijn stagebedrijf. Nadat ik was aangekomen op mijn stageplek nog even een kijkje genomen in de stal, en Jelle en Keith (ook medewerker) geholpen bij de reparatie van de mestschuif.

Nu ga ik zo meteen toch mijn bed opzoeken. Ik probeer zo snel mogelijk in het goede ritme te komen, maar een nacht overslaan valt niet mee ;)

  • 10 Augustus 2016 - 11:48

    Petra Laurijsse:

    Al meteen aan het werk lees ik wel, ja dat had ik wel verwacht zo ben jij voor iedereen in de weer. Geniet ervan liefke tot horens. xxx mama

  • 12 Augustus 2016 - 15:21

    Tante Lina:

    Hey Jessie,

    Fijn dat je goed bent aangekomen!
    Ik hoop dat je een leuke tijd zult hebben daar.

    Groetjes van ons allemaal.

  • 19 Augustus 2016 - 04:32

    Jessie Laurijsse:

    Dankjulliewel allemaal! De tijd zal zeker leuk worden.

    Groetjes terug!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessie

Actief sinds 30 Juli 2016
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 10518

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2016 - 21 Oktober 2016

Stage in Canada

Landen bezocht: