Just the work - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Jessie Laurijsse - WaarBenJij.nu Just the work - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Jessie Laurijsse - WaarBenJij.nu

Just the work

Blijf op de hoogte en volg Jessie

17 September 2016 | Canada, Lacombe

Hier weer een verslagje van mij,

Heerlijk weer deze dagen zo'n 20 graden met een fel zonnetje.

Donderdag ochtend uiteraard weer begonnen met de kalfjes melk te geven. Ook heeft Doeke, de veehandelaar, 2 koeien opgehaald. Vandaag ook dikke pech met de bobcat want de wiel was eraf gegaan, Kees heeft het gefixt en 's middags was tie weer back on running. Het was even heel druk dus met de bobcat. Ook heb ik een load voor de old heifers gemaakt (geinsemineerde pinken). Voor de rest van de dag de vaste klussen gedaan en het gazon nog een stuk gemaaid.

Vandaag naast de vaste klusjes nog een lading gemaakt voor de young heifers en gegeven en nog een stuk meegemolken in de avond.

Er zit inmiddels een veel schot (gelukkig) in de bouw van de manege. De wanden zijn bijna dicht en het dak zit erop. Voor de winter moet het gebouw iniedergeval klaar zijn, ik denk dat ik dat nog wel ga meemaken.

Weekend staat voor de deur, en bij jullie is het inmiddels al weekend. Tijd om wat leuke dingen te doen ;)

xxx