Normale werkdag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Jessie Laurijsse - WaarBenJij.nu Normale werkdag - Reisverslag uit Lacombe, Canada van Jessie Laurijsse - WaarBenJij.nu

Normale werkdag

Blijf op de hoogte en volg Jessie

20 Augustus 2016 | Canada, Lacombe

Hey people!

Vandaag was het in de ochtend fris weer, maar zoals gewoonlijk breekt dan toch weer lekker die scherpe zon door aan het eind van de ochtend. Het was zo'n 21 graden vandaag, goed aangenaam dus.

Ik ben de dag begonnen met het melk geven bij de kalfjes, wat ze graag lusten! Kalverhutjes bijgestrooid waar het nodig is, de paardenboxen uitgemest en bijgestrooid. Wat me opviel is dat de bouwvakkers (die bezig zijn aan de bouw van een manege) geen mietjes zijn. Ook met fris weer lopen ze zonder shirt, d'n zotten! Na het eten de kalfjes gevoerd en voor de rest van de middag nog wat klusjes gedaan zoals boxen schoonmaken etc... Er moesten ook paardenboxen in orde worden gemaakt want Kees en Annie verwachten binnenkort 3 nieuwe friese paarden. Kees was hiervoor vandaag een nieuwe waterleiding voor aan het monteren omdat de andere rijp voor de sloop was.

Vandaag ben ik van plan om vroeg naar bed te gaan (niet dat ik denk dat ik dat doe maar vooruit ;) ). Morgen weer een dag; zaterdag misschien een dag om uit te gaan? Het uitgaan in Nederland mis ik wel, het is te lang geleden dat ik ben uitgeweest (valt mee 2 weken eigenlijk...)

Groetjes!

  • 20 Augustus 2016 - 09:07

    Petra Laurijsse:

    Hey Jessie,
    Zoals ik lees vermaak je jezelf wel , ben je aardig aan het werk en is het uitzicht ook niet verkeerd (hahaha).
    Je heb gelijk trommel de rest maar eens op en ga maar eens opzoek naar een leuke bar. Veel plezier . Grtjs Ma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessie

Actief sinds 30 Juli 2016
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 10492

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2016 - 21 Oktober 2016

Stage in Canada

Landen bezocht: